Od września ubiegłego roku stołówka gminna prowadzona jest przez Centrum Kultury, Sportu i Rekreacji „Sokół” w Sieniawie, a jej podstawowym zadaniem jest dożywianie dzieci i młodzieży szkolnej oraz sprzedaż obiadów komercyjnych.
W kwietniu, po krótkiej przerwie w pracy spowodowanej koronawirusem, stołówka wznowiła swoją działalność, ograniczając się do sprzedaży obiadów komercyjnych. Obecnie stołówka prowadzi sprzedaż obiadów tylko na wynos i na dowóz. Dania z naszej kuchni są zawsze świeże, przygotowywane w danym dniu przez doświadczonych kucharzy. Każdy zestaw obiadowy pakowany jest w jednorazowy, próżniowy lunch box. Posiłki dostarczane są w specjalnych termoportach, które pozwalają utrzymać właściwą temperaturę i higienę w transporcie. Sprzedaż posiłków prowadzona jest od poniedziałku do piątku w godz. 12:00-15:00. Warto dodać, że co tydzień ulega zmianie menu kuchni, tak aby mogli Państwo skorzystać z urozmaiconych posiłków. Dodatkowo oprócz codziennych zestawów dodatkowo można kupić domowe pierogi: ruskie lub z mięsem, gołąbki, krokiety .
W każdym tygodniu sprzedaje się ok. sześciuset obiadów, a z każdym nowym tygodniem przybywa nowych klientów Niewątpliwym ułatwieniem dla klientów jest możliwość płatności bezgotówkowej za obiady. Koszt jednego zestawu dwudaniowego na wynos to 16 zł. Można również kupić jedno danie w cenie: zupa – 3,50 zł, drugie danie – 12,50 zł. Za obiady z dowozem zapłacą Państwo dodatkowo 1 zł więcej. Posiłki można kupować w formie abonamentu miesięcznego lub jednorazowo. Przypominamy, że za obiady abonamentowe płatności należy dokonywać tylko i wyłącznie przelewem na konto nr 77 9162 1010 2003 1504 2116 0005 Bank Spółdzielczy w Rzeszowie. Oddział Sieniawa.
Zapraszamy do skorzystania z oferty stołówki gminnej. Szczegóły i zamówienia pod numerem telefonu 607 502 206.